Projekt Read Your Way to Better English
Autor: Danijela Riger-Knez, 18. 6. 2024.
Učenici i učenice 2. a razreda Hotelijersko- turističke i ugostiteljske škole Zadar zajedno su sa svojom profesoricom Engleskoga jezika Simonom Atlaga-Ivanišević u školskoj godini 2023./ 2024. sudjelovali u projektu Read Your Way to Better English. Učenici su čitali različita djela prilagođena njihovom stupnju znanja engleskog jezika na motivacijskim i kreativnim radionicama, ali i kod kuće u sklopu istraživačke aktivnosti. Na uvodnoj, motivacijskoj radionici učenici su istraživali digitalnu knjižnicu Oxford University Pressa kojoj su imali pristup te upoznavali različite književne žanrove.
Tijekom prvog polugodišta zajednički kao razred su odabrali djelo Factfiles London (Bookworms), budući da su oni hotelijeri, te su pisali prezentacije o znamenitostima i povijesti Londona koje su prezentirali u razredu. Pojedine dijelove prezentacija smo isprintali te izložili u razrednu učionicu. Isto tako sudjelovali su u izradi kviza o znamenitostima i povijesti Londona u digitalnom alatu Microsoft Forms.
U drugom polugodištu, u sklopu radionice You Can't Judge a Book By Its Cover, učenici su odabirali jedno djelo koje su htjeli i o njemu su neki napravili digitalne plakate u digitalnom alatu Canva koje smo isprintali i izložili, a neki su radili i oslikavali klasične plakate.
Hvala Profil Klettu na ukazanom povjerenju, a učenicima pohvala za vrijedno sudjelovanje u projektu
Projekt Read Your Way to Better English
Autor: Danijela Riger-Knez, 18. 6. 2024.
Učenici i učenice 2. a razreda Hotelijersko- turističke i ugostiteljske škole Zadar zajedno su sa svojom profesoricom Engleskoga jezika Simonom Atlaga-Ivanišević u školskoj godini 2023./ 2024. sudjelovali u projektu Read Your Way to Better English. Učenici su čitali različita djela prilagođena njihovom stupnju znanja engleskog jezika na motivacijskim i kreativnim radionicama, ali i kod kuće u sklopu istraživačke aktivnosti. Na uvodnoj, motivacijskoj radionici učenici su istraživali digitalnu knjižnicu Oxford University Pressa kojoj su imali pristup te upoznavali različite književne žanrove.
Tijekom prvog polugodišta zajednički kao razred su odabrali djelo Factfiles London (Bookworms), budući da su oni hotelijeri, te su pisali prezentacije o znamenitostima i povijesti Londona koje su prezentirali u razredu. Pojedine dijelove prezentacija smo isprintali te izložili u razrednu učionicu. Isto tako sudjelovali su u izradi kviza o znamenitostima i povijesti Londona u digitalnom alatu Microsoft Forms.
U drugom polugodištu, u sklopu radionice You Can't Judge a Book By Its Cover, učenici su odabirali jedno djelo koje su htjeli i o njemu su neki napravili digitalne plakate u digitalnom alatu Canva koje smo isprintali i izložili, a neki su radili i oslikavali klasične plakate.
Hvala Profil Klettu na ukazanom povjerenju, a učenicima pohvala za vrijedno sudjelovanje u projektu
Projekt Read Your Way to Better English
Autor: Danijela Riger-Knez, 18. 6. 2024.
Učenici i učenice 2. a razreda Hotelijersko- turističke i ugostiteljske škole Zadar zajedno su sa svojom profesoricom Engleskoga jezika Simonom Atlaga-Ivanišević u školskoj godini 2023./ 2024. sudjelovali u projektu Read Your Way to Better English. Učenici su čitali različita djela prilagođena njihovom stupnju znanja engleskog jezika na motivacijskim i kreativnim radionicama, ali i kod kuće u sklopu istraživačke aktivnosti. Na uvodnoj, motivacijskoj radionici učenici su istraživali digitalnu knjižnicu Oxford University Pressa kojoj su imali pristup te upoznavali različite književne žanrove.
Tijekom prvog polugodišta zajednički kao razred su odabrali djelo Factfiles London (Bookworms), budući da su oni hotelijeri, te su pisali prezentacije o znamenitostima i povijesti Londona koje su prezentirali u razredu. Pojedine dijelove prezentacija smo isprintali te izložili u razrednu učionicu. Isto tako sudjelovali su u izradi kviza o znamenitostima i povijesti Londona u digitalnom alatu Microsoft Forms.
U drugom polugodištu, u sklopu radionice You Can't Judge a Book By Its Cover, učenici su odabirali jedno djelo koje su htjeli i o njemu su neki napravili digitalne plakate u digitalnom alatu Canva koje smo isprintali i izložili, a neki su radili i oslikavali klasične plakate.
Hvala Profil Klettu na ukazanom povjerenju, a učenicima pohvala za vrijedno sudjelovanje u projektu
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |